معرفی و دانلود کتاب - کتاب جذب: راهنمایی جهت جذب مخاطب موثر


کتاب جذب: راهنمایی جهت جذب مخاطب موثر

نام اصلی: Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth

نویسندگان : گابریل وینبرگ، جاستین مارس

سال نشر: 2014

تعداد صفحات: 240


راهنمایی جهت جذب مخاطب موثر
کتاب جذب با تلاش در تغییر نگرش کارآفرینان به تمرکز بر روی جذب مشتری نوشته شده است. میتوان گفت تقریبا تمام استارتاپ های شکست خورده حداقل یک محصول یا خدمت دارند، چیزی که باعث شکست آن ها می شود، نداشتن مشتری است.
ابریل وینبرگ و جاستین مارس دو کارآفرین موفق، با بیش از ۴۰ نفر از بنیان گذاران استارتاپ های موفق از جمله "ویکی پدیا"، "کاپاک" و بسیاری دیگر مصاحبه کرده اند و مدلی ۳ مرحله ای به نام “چارچوب قلب هدف” را طراحی کرده اند که بر اساس آن، استارتاپ ها می توانند از بین روش های مختلف، بهترین راه برای جذب بیشترین مخاطب هدف را ایجاد کنند.

“حتی اگر یک کانال توزیع مناسب که برای شما کار می کند پیدا کنید، می توانید شرکت موفقی داشته باشید” پیتر تیل، بنیان گذار پی پل

این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه بزرگترین شرکت های اینترنتی دنیا رشد کرده اند.

دانلود کتاب جذب